Test és Lélek

3 Egyszerű Sport Fogyókúrához és az Egészséges Életmódhoz

Biciklizni Jó!Testünknek ha tetszik ha nem szüksége van arra, hogy megmozgassák. Ha nem tesszük izmaink elsatnyulnak, állóképességünk szinte egyenlő lesz a nullával és ráadásul a zsírok is szép nyugodtan elraktározódnak. De ezt már nagyon sokszor megvitattuk…

1. Biciklizés

Ha kinéztél néha az autó ablakán láthatod, hogy mostanában ellepték a biciklisek a városokat. Egyre többen választják a kényelmes autózás vagy a nyomakodó tömegközlekedés helyett ezt a módszert a közlekedésre. Persze ott az ellenvélemény, hogy a szmogos városi levegő nem biciklizésre való, de én erre azt mondom, hogy ha ott élünk akkor teljesen mindegy hogy mit csinálok miközben beszívom a városi levegőt. Legalább így mi nem szennyezzük a környezetet és edzésben tartjuk saját testünket.  A biciklizés azért jó, mert nem túl megerőltető, élvezetes, kikapcsol és egyébként is sokkal gyorsabb a dugóban álló buszoktól. Ne állítsuk túl könnyű sebességi fokozatra, mert úgy nem dolgoznak az izmok, oda az edzés! Valamint figyeljünk a KRESZ szabályok betartására és gondoskodjunk róla, hogy senki ne tudja eltulajdonítani amíg betérünk a boltba!

A Futás Égeti a Zsírt2. Futás

A futás hallatára egyesek egyenesen elborzadnak, míg mások teljes lelkesedéssel űzik és beszélnek róla. Annyi biztos, hogy egy ősi sportról van szó és rengeteg kalóriát égethetünk el vele.  A rossz iskolai élmények sokakat tántorítanak el a futástól, pedig lehet ha most amikor már nem kötelező újra kipróbálnák meglepődnének. A gyenge állóképesség szintén egyik oka a futás utálatnak. Aki nincs hozzászokva és hirtelen sokat fut csak még jobban meggyőzi magát arról, hogy ez nem neki való, mert nemcsak hogy nem bírja, de egyenesen rosszul is lehet tőle. Ezért nagyon fontos, hogy fokozatosan szoktassuk hozzá szervezetünket a futáshoz. A helyes futás technikájáról és felszereléseiről korábbi cikkünkben részletesen olvashatsz!

Az Úszás Formála az Alakot3. Úszás

Ha van rá lehetőséged járj legalább hetente úszni! Remekül formálja az alakot, megmozgatja az összes izmod anélkül, hogy terhelné a gerincedet vagy az ízületeidet! Garantáltan eltűnnek a zsírpárnák és kirajzolódnak az izmok, ha rendszeresen eljársz úszni. Igaz, ez pénzbe kerül de azt hiszem megéri. Az úszás egy olyan sportolási lehetőség, ami nem kínoz kifulladásig, csak kellemesen elfárad tőle az ember. Azoknak ajánlatos leginkább akik társas lények. Az uszodába járás például nagyon jó barátnős program is lehet és hát az úszómedencében sem egyedül van az ember. Úszás után egy jó szauna kárpótolhat az egész heti stresszért. Ha úgy érzed, lenne mit javítani az úszótechnikádon, ne szégyelld kikérni az úszóedző tanácsát! Ha beköszönt a rossz idő, vigyázz, hogy úszás után rendesen megszáradva és felöltözve lépj az utcára másképp nemhogy hasznos, inkább káros lesz az egészségedre!

Szóljon hozzá!