Fogyókúra és Diéta

Az 5 Legjobb Egészséges Nassolnivaló

Egy tábla csokit nassolva

A nassolás a szuper- vékony emberek kiváltsága. Ez egy tévhit, ahogyan az is hogy csakis egészségtelen dolgok számítanak nasinak. Ha valami harapnivalóra vágyunk rögtön a kalóriabombák jutnak eszünkbe, melyek kettétörnék a diétát. Nem csak ez az út létezik! Van finom de egészséges nassolni való is a világon! Lássunk egy párat!

1. Sajtok

    Egy élelmiszerüzlet sajtrészlegén már legalább 20 féle különböző sajtot lehet találni. Az ízek változatosak, a sajt egészséges és ráadásul alacsony kalóriatartalmú is kapható!

    2. Mogyoróvajas almaszeletek

      Az alma rostjai és aminosavai sokkal jobb hatással vannak szervezetedre, mint egy adag chips! Ha pedig megbolondítod egy kis mogyoróvajjal, annyi zsírmennyiség nem fog megártani, viszont az íze nagyon jó!

      3. Avokádó

        A gyümölcsök, azaz a trópusi gyümölcsök közül talán az avokádó az egyik legjobb választás. A krémes állagú, különleges ízű gyümölcs rosttartalma rendkívül magas, keresve sem találhatnál jobb nassolni valót!

        4. Mandula

          Sokan hangoztatják a dió és mogyorófélék mind sok olajat tartalmaznak és igazunk is van! Ezekre az olajakra viszont szükségünk van! A szív és érrendszeri betegségek megelőzésében nagy szerepe van az ilyen jellegű élelmiszer fogyasztásának. A mandula ráadásul Omega9 zsírsavban gazdag, amit nem mindenben találunk meg!

          5. Diétás Csoki

            Ha már végképp eleged van az édesség nélküli létből, egye fene! Minden bűntudat nélkül fogyaszthatod azokat a csokoládékat, melyeken megtalálod a diabetikus jelzőt. Ezek bár kifejezetten cukorbetegek számára készültek, a fogyókúra alatt is jó ha ezt a fajtát választjuk. Ebben nincs cukor, viszont a csoki íze még mindig élvezhető!

            Szóljon hozzá!