Test és Lélek

Dobd Fel a Mozgásvilágod!

Multiroll treningA konditermes edzés és a futás
már kicsit unalmas mozgásforma, ha szeretnél kipróbálni valami felpezsdítőt, de
nem állsz túl jó viszonyban a tánccal akkor ezek az edzésformák neked valók!

Multi-Roll tréning

A multi-roll maga egy kemény
habszivacs, amely speciális összetételével különösen jól alkalmazható
rehabilitációra, prevencióra. Ezzel a kis szivaccsal végezhetsz erőképesség
fejlesztő és lazító gyakorlatokat. Használhatod sokféle testhelyzetben attól
függően, hogy épp nehezíteni vagy könnyíteni szeretnél a gyakorlatokon.

Jumper

Ha kímélned kell íz ízületeidet a
jumper tökéletes választás, ahhoz, hogy karban tartsd a tested. Remekül
fejleszti az egyensúlyérzéket, az erő- és állóképességet, ha ezzel végzed a
gyakorlataidat valamint nem utolsó sorban leolvasztja a plusz kilókat is rólad!

Dyan air párna

Ez a speciális több területen is
használható. Egyrészt csak simán üléshez is ajánlatos, mivel javítja a tartást
és megelőzi a gerincproblémákat, másrészt az edzésben is segít. A koordinációs
készségeket jelentősen javítja a párna használata a rendszeres edzés során,
viszont fontos a rendszeres használat a hatékonysás érdekében.

X-Co walking

Ha a futás vagy a gyaloglás áll
közel hozzád, ezzel a kis eszközzel sokkal hatékonyabbá teheted. A henger
felcsatolva dinamikusan mozog a futás közben és ezáltal készteti az izmokat
erőteljesebb mozgásra. A bőrben lévő kötőszöveteket is aktiválja, amivel azt
érheted el, hogy az intenzív tréning során folyamatosan regenerálódnak a
szalagok, inak és izomkötőszövetek anélkül, hogy terhelnéd az ízületedet.

Szóljon hozzá!