Fogyókúra és Diéta

5 legjobb gyors fogyókúrás módszer

Gyümölcs Jégkrém

Napjainkban rengeteg fogyókúrás módszer és csodaszer létezik és napról – napra csak jönnek ki az újabb terméket és trendek. Olykor néha nem árt megállni és kicsit körülnézni, hogy valóbban szükségünk van ezekre?!  Ha a válasz még is igen lenne, mert úgy érezzük, csak van rajtunk egy kis plusz, akkor érdemes lehet szétnézni inkább a régebbi  és jól bevált módszerekhez.  Lássuk, akkor a legismertebb és egyben talán a legjobb módszereket, még akkor is ha talán nem a leggyorsabbak. Ezekhez a fogyókúrákhoz nincs szükség méreg drága fogyasztó szereket szedned.

  1. Kalória megvonás és testmozgás. Talán ez a legegészségesebb és legjobb diéta .Nincs plusz kiadás, nincs felesleges kétes eredetű termék és adalék. Két dologra kell csupán figyelni. Egyik, hogy minden nap mozogjunk: séta, futás, edzőterem, stb. A másik,hogy figyeljünk a napi kalória bevitelre.  Igazából ez komolyabb odafigyelést sem igényel, egy kalória táblázatot bárhol beszerezhetünk az interneten.  De ha kihagyjuk a napi étrendből pl. a cukrot, már előrébb vagyunk.  Lehet , sőt biztos nem a leggyorsabb módszer, de a legtartósabb.
  2. Atkins diéta: Az atkins diéta egy igen jól ismert diétás módszer.  Alap gondolata, hogy kevesebb szénhidrát bevitel segít a fogyásban, mivel így a felhalmozódott szénhidrátok kerülnek elégetésre a szervezet által. Végül is ez egyfajta fehérje diéta.
  3. Weight Watchers Diéta: Pontozós diéta, amely az étel alapanyagok pontozására épül  és csak bizonyos pontmennyiség bevitelét engedélyezi. Erről már írtunk korábban  a cikket itt tudod elolvasni: Tovább
  4. T-faktor diéta: Talán ez a diéta itthon nem annyira ismert, bár ez a módszer már több, mint 20 éve létezik. Az alapötlet, hogy a test hőmérséklete segít a zsírégetésben. A hőmérséklet fokozását pedig mozgással, illetve bizonyos típusú ételek fogyasztásával éri el. A cikket itt találod:  Tovább
  5. Kefirdiéta:  Ez igazából nem konkrét fogyasztó módszer, még is hasznos lehet a fogyózás során.  A kefir felgyorsítja az anyagcsere folyamatokat és segíti a salak anyagok gyorsabb távozását, amely a fogyókúra során hasznos lehet. Erről is írunk már korábban: ITT

Reméljük sikerült adni némi támpontot a kezdő- és a haladó fogyózóknak egyaránt. Sok féle megközelítés, elképzelés, módszer  létezik, a legjobb ha a nagyon gyanús és nagyon szélsőséges fogyókúrázást kerüljük, mivel  az egészség mindennél fontosabb.

Szóljon hozzá!