Fogyókúra és Diéta

Latin Diéta – Tüzes Karcsúság

Latin DiétaA latin diéta neve is abból adódik, hogy a latin-amerikai emberek táplálkozását veszi alapul. Az innen származók általában szép alakkal rendelkeznek, csinosak és ezt állandó táplálkozásuknak és életmódjuknak köszönhetik. Dr. Manny Alvarez az egyik amerikai tévécsatorna egészségügyi tudósítója „találta ki” a diétát, hiszen ő volt az aki megfigyelte a latin-amerikai emberek táplálkozását. Észrevette azt, hogy a latin-amerikai bevándorlók érkezésükkor még nagyon karcsúak és csinosak viszont alig pár évet töltenek el az USA-ban és már el vannak hízva.

Megfigyelése alapján dr. Alvarez összeállított egy étrendet, melynek alapját a latin-amerikai táplálkozást nagy mértékben meghatározó hat élelmiszer adja. Az avokádó, a chili, a fahéj, fokhagyma, koriander és a paradicsom emésztésserkentők, méregtelenítenek, antioxidáns hatásúak és csökkentik a koleszterin szintet is. Latin diétádat te magad is összeállíthatod ezen élelmiszerek alkalmazásával, de könnyítésként itt van egy példa!

Étrend

Reggeli:

Két szelet kukoricakenyér, 2-3 szelet zsírszegény sajt, 2 dl paradicsomlé

Tízórai:

turmix 2 dl zsírszegény joghurtból és avokádóból 1-2 csipet fahéjjal

Ebéd:

10 dkg vegyes zöldség, 2-3 vékony csirkemellcsík fokhagymával, 2 dl ananászlé

Uzsonna:

2-3 korpás keksz

Vacsora:

7 dkg sült hal chilivel, 1-2 csipet korianderrel és paradicsomsalátával

Szóljon hozzá!